tisdag 24 mars 2009

Jag skriver i Word

Jag sitter och formulerar min ansökan till ett jobb på Hurtigruten i Norge. Det vore verkligen mitt drömjobb denhär sommaren alltså.
Men när jag sitter och skriver kan jag inte annat än att skratta åt min reflex att kolla ner på kanten av dokumentet. När man skriver är det en liten symbol med en bok och en penna som går fram och tillbaka... När man upphör skriva blir det ett litet rött kryss i ena hörnet av boken (jag är ganska säker att ni noterat detta) men min konstiga reflex är att när jag slutar skriva ser jag något rött blinka till nere på kanten och tänker "JA, en notification!!" Men icke.
Jag börjar seriöst bli skadad av Facebook.

Jag vill verkligen ha jobbet på Hurtigruten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hur gör man när man söker jobb på hurtigruten???!