onsdag 25 mars 2009

Eftermiddagen

I eftermiddag har jag och Carro varit über-duktiga och städat. Carro kom hem kring kvart över fyra, och då frågade jag vad hon hade för planer innan middagen. Ingenting svarade hon, bra sa jag. Jag tod initiativet till att städa. Det går sjukt fort bara man kommer igång.
Vi var nästan klara när middagen stod serverad nere på Markan kl 17,30. Underbart va?
Fick såklart syssla med mitt favoritgöra när det gäller städning; putsa kranen och dammsuga. (Vi brukar ha den dealen att Carro tar hand om köket och jag badrummet, sen dammsuger jag och hon torkar.) Blev dock inte riktigt nöjd med kranen och tvättstället, man ser lite kalkfläckar här och där men jag har inte orken att göra det igen.

Projekplan ja, den har jag skrivit. Bra va? Iofs är jag inte nöjd över den för fem öre men jag orkar inte vara duktig hela tiden!

/Lina

Inga kommentarer: