torsdag 19 mars 2009

Blåsigt men sol

Gabi lovade att ta med sig solen när hon kom tillbaks från Götet, och det gjorde hon så det tackar vi verkligen för!
Solen har skinit både idag och igår. Nice nice (det blåser dock ganska mycket men det låtsas vi inte om)
Jag har blivit kär i fenomenet Longboard. Ah, fan vad det är nice. Just nu lånar jag Beccys bräda men jag planerar köpa mig en egen inom en snar framtid. Undrar bara vilken jag ska satsa på. Hittade denhär och den låter ju klockren, men lite väl mycket pengar att lägga ner på en bräda på hjul kanske? Ska ta och överlägga min ekonomiska situation och se vad jag kan skramla ur spargrisen...

I helgen ska jag se till å söka lite jobb. Jag får ju inte vara kvar på Nord-Lock i sommar, lite pain i och med att det är feeeta pengar. Undrar om det är svårt att få jobb nu när det är lågkonjunktur. Om man kan tänka sig att jobba inom turism borde det ju gå tycker jag.

/Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt att du e taggad på longboard! det är underbart :)

notera vilken groteskt underbar monsterbräda killen har på Wiki. en sån måste jag bara bygga haha