måndag 30 mars 2009

Personligt rekord

Idag började jag skolan kl 09:15
Jag snoozade tills klockan var 09:04. Det mina vänner kan jag meddela är personbästa i snoozning av mig.
Hela dan har jag gått omkring i en dimma. Jag hade verkligen behövt timmen vi ställde om igår alltså.
Nu sitter jag hemma, vi har egen ensemble och vi beslutade att eftersom Gabi skulle vara med den andra gruppen (och det typ inte finns grejer till det andra ensemblerummet) skulle vi ha egen övning individuellt. Jag borde definitivt skriva klart min låt, men sängen ser väldigt skön ut, och bjuder in till en powernap. Vette sjutton hur jag ska göra asså.

Johan är och gaddar sig i Visby idag, hans tattoo kommer bli så jääkla grym. Tycker lite synd om honom i och med att hans axel inte hämtat sig sen förra sittningen. Jag får nog leka lite massör igen nån dag här framöver...

Solen har hittat hit! Jag älskar det. Blir sugen på longboard men jag har lovat mig själv att inte åka nått innan lovet. (jag kommer dö om mitt knä bråkar med mig på lovet, jag vill åka massa snowboard och skidor!!)
Lovet är ganska oplanerat som det ser ut nu faktiskt. Snackade med far igår om å bjuda farmor på påskmiddag, det skulle va nice. Gå påskkärring med Lotta och hennes småsyskon, det var några år sedan vi gjorde det.
Annars är jag pepp å gå på bio, käka Jämtländsk sushi, hänga i badhusparken, åka skidor (både horizontellt och vertikalt), åka snowboard, köra skoter, köra bil, umgås med bra folk, lösa melodikryss, få google-bränna.
Jag vill ha Åre för mig själv- det kommer vara såååå crowded på påsk alltså. Det är bara å hoppas att dom inte hittar ner till Tväråvalvet och Stendalen, som brukar vara alldeles underbara på vårkanten.
Kan ni förstå att det är vår?!?! När vi kommer tillbaks från lovet kommer det säga shopp och sen är skolan slut. Ensaine

Nä, skulle man ta och....?

1 kommentar:

Johan sa...

axeln är faktiskt helt lugn nu!! pepparpeppar :)

men en massage e aldrig fel haha, du är för snäll du lina!