torsdag 26 mars 2009

Fucking Fårösund

Carro, Felix och Jenny ska kolla på Fucking Åmål. De va fan länge sen jag såg den filmen alltså. Skulle egentligen vilja se den men jag måste duscha å pula på me lite andra saker.
Jag har typ blivit skoltrött, det är mindre bra.

Ikväll blir det Mamma Mia sing-along versionen i filmsalen på skolan. Det kommer bli kanon.

Batteriluckan till min dosa har försvunnit spårlöst. (jag ska leta noga nån dag när jag orkar)
Mitt grod-etui har i alla fall hittat tillbaka till mig. Hade på känn att den låg nånstans men jag hade inte orkat letat så mkt. Men idag hittade jag den. Den var inte tom heller =). Check!

För att komma in i Ella-huset behöver man ett kort med en kod till. Jag började ha mitt ICA-kort som detta låskort. Detta resulterade i att jag aldrig hade ICA-kortet med mig när jag var på ICA. Det resulterade även i att ICA-kortet gick sönder.
När det gick sönder tog jag mitt CSN kort och gjorde om till passerkort. Har nästan aldrig med mig mitt kort, byter jacka i princip varje dag och jag kommer aldrig ihåg det (eller vart jag lagt det.) Nu hade kortet varit borta i ett par dagar, nångång innan helgen hade jag det sist tror jag. Hur som helst har jag inte haft mitt kort på hela veckan. Jag och Emelie hänger ju med varandra på frukosten och då tar vi följe sen när det är dags att gå till huset. Emelie har heller aldrig med sig sitt kort.
Imorse kom jag plötsligt på vart jag lagt kortet. I min gröna Peak-jacka i bröstfickan. De e sjukt när man har funderat och funderat vart det kan vara, till och med kikat igenom fickorna (dock inte den fickan de låg i). Nu ska jag se till att ha med mig det varje dag. (haha)

Uch va dedär stycket var konstigt formulerat, fråga om ni inte fattar vad jag menar. =)
Nu är det duschen. Hörs
/Lina

Inga kommentarer: