söndag 22 februari 2009

To do list

Jag är hemma en vecka nu på sportlov och på att göra-listan står det:

  • Köra skoter
  • Se minst en älg
  • Åka snowboard i Åre/Bydalen
  • Åka skidor i Åre/Bydalen
  • Hoppa i hoppet på baksidan med Snowboarden
  • Åka pulka, madrass och snowracer
  • Möten; årsmöte och stämmomöte
  • Kolla sommarjobb på fabriken
  • Träffa alla folk
  • Åka längdskidor i skogen
  • Klippa mig
  • Fotografera skogen medan snön hänger kvar
  • Åka till Hammarstrand och hälsa på farmor
  • Stan med Lisa på onsdag, eventuellt långfärdsskridskor i badhusparken
  • Dans på bygdegårn på lördag med förfest i bastun på tvättstugan
  • Bada i vårat badkar
  • Sova i min säng, (ska försöka att inte sova allt för länge om dagarna)

Sen finns det några saker jag vill göra men det beror på omständigheter jag inte rår på...

Inga kommentarer: