måndag 16 februari 2009

En uppmaning.

Alla som läser denna blogg och själv har en blogg, det är fantamej dags att uppdatera! Börjar bli less på att det aldrig kommer upp några nya inlägg hos er. =)

Ni andra som inte har blogg behöver alltså inte ta åt er. Ni kan få läsa om nått som hände idag:

Jag tror att jag måste ha vaknat på vår-sidan i morse. Jag tog på mig mina Converse av alla skor jag har att välja mellan. Det är inte så smart kan jag meddela då skottningen fram till Ella-huset är under all kritik... För er som inte vet det så har Converse-skor små "lufthål" eller vad man ska kalla det på insidan av foten. Inte skönt när det läcker in snö där. Plus att man skulle nästan lika gärna gå barfota, dom värmer ju verkligen nada.
Plus att jag fick för mig att ta min regnjacka idag. Visseligen var jag smart nog att ta min über varma fleece-tröja under men jag får nog ta och hejda mig lite i vårkläderna innan jag drar på mig en förkylning.
Våkläder ja.. Undra om det är dags att hämta dom nu när man är hemma? När kommer våren hit ner? Iofs är det ju påsklov vecka 15, men tänk om det blir värsta värmeböljan innan dess och man står där utan kjol och klänningar... Bummer de hade vart asså..

Nu ska jag skriva klart min låt. Det är bara ett litet stick som saknas sen är den klar. Har kommit på komp och en melodi-idé så det är egentligen bara texten som saknas.
Hade!
/Lina

Inga kommentarer: