onsdag 18 februari 2009

Ibland så...

...får man till det.
Det är tur jag har läst "fordonshandbok för tjejer" så jag kan tänka klart i sådanahär kluriga situationer. Haha.

Som sagt strängade jag om gitarren förut idag. Lät strängarna hänga kvar, för om jag hade klippt av dom slår jag vad om att nån jäkla sträng hade hoppat upp och då är det kört kan jag meddela om man redan klippt. Så jag tänkte jag väntar med att klippa dom.
Kommer hem, inser att jag ska skriva en trudilutt tills imorgon. Tar fram gitarren och det låter crap i och med att strängarna spretar åt alla håll och ligger mot dom andra strängarna.

Vad gör Lina då?

Jo, hon flätar ihop strängarna. Fint va? Kanske ska ha det såhär? =)

Haha, det ska bli kul imorgon.
K-Har du inte skrivit någon låt?
J-Nä, jag var upptagen med att fläta ihop mina strängar på gitarren.

Jag vill skriva en låt i dur. En låt man blir glad av, en låt som jag blir glad av. Jag har en idé, men hur ska jag få ner den på papper?

Klockan är mycket, jag torktumlar mina sängkläder och måste hänga tvätten också... Jag har inte gjort ens hälften av vad jag borde göra ikväll.

Jag borde ha:
Tvättat
Städat klart
Tränat på Ocean
Skrivit logg
Skrivit en bit på en låt
Börjat packa

Jag har:
Tvättat
Suttit framför datorn
Lekt framför datorn
Fikat

Inga kommentarer: