lördag 14 februari 2009

Anti

Jag tillhör den skaran som är anti alla hjärtans dag. Varför? Jo, det är bara en dag som ska få oss att konsumera guligull. Plus att det är en dag som trycker upp faktumet att man är singel i ansiktet.

Vi var på kroppkake-VM på Fårö igår. Det var väldigt trevligt, och väldigt goda kroppkakor hade dom. Dessutom berättade dom att den 3/4 är det pannkaks-VM =) Nått att längta till.

Igår var vi hos Sigrid det var också väldigt trevligt. Vi sodastreamade vin traditionsenligt. Har äntligen förstått mig på den där apparaten.

Jag är sjukt stolt över att jag (och Johan) fick ihop en lampa som antagligen NASA konstruerat. Instruktionerna var bara ett skämt med alldeles för små bilder och för många pilar, prickar och skit. Vi struntade i manualen och körde på fri hand. Efter mycket slitande i håret fick vi tillslut ihop den. Jag är sjukt stolt. Jag tror att det är svårt att förstå om man inte haft lampan i handen hur svårt det faktiskt var att få ihop den. (Okej, den skevade på ett ställe men där behöver man väl inte kolla?)

Jag och Johan slår våra kloka huven ihop...

Idag ska jag gå en promenad sen ska jag på ICA och handla god mat.

Ikväll blir det lugnt, vi ska nog kika på film och jag tänkte gnaga på morötter och gurka med dip. Mums! =)

/Lina

Inga kommentarer: