torsdag 12 februari 2009

Let it snow...

Äntligen lite snö på Gotland, och vad jag har hört ska det ligga kvar ända in på sportlovet =) Så det blir niice! Så har man liksom både snö där man åker ifrån och dit man kommer. Vaknade dock imorse lagomt glad när dom skottade parkeringen här utanför... Det lät högt och jag ville sova. Men jag tänker inte klaga för jag har fått min efterlängtade snö. Snön här är dock lite för tung för min smak. Jag vill ha fluffig snö...
Idag fick jag dessutom väldigt trevlig post. Ett vykort från en kär vän, ett paket med en skiva som jag beställt och ett brev från KMH i Stockholm. Lite läskigt också. Fick även ett sms idag där det stod att jag har ett paket att hämta ut på Bungehallen.
Att bero på sms...en gång i tiden hade jag Comviq. Det kommer aldrig ske igen, iofs har dom säkert förbättrat mottagningen hemma nu men då när jag hade det var det bara som ett skämt. Men idag fick jag ett MMS av en kompis med just Comviq, och det gick inte att läsa. Fick ett sms istället där det stod en webadress och en kod. Men när jag loggar in fungerar det inte. E sa att det sällan gör det med MMS från Comviq. Hm..? Bra jobb där Comviq.
Tacka vet jag Telia, Sveriges bästa mottagning plus att man passar man på att stödja sina aktier varje gång man brukar telefonen. Thumb's up!
Lånade en bok idag från biblioteket. Den heter "Fordonshandbok för tjejer" Den hoppas jag blir intressant att läsa. Synd bara att jag har så mycket att göra just nu. Får se när jag hinner sätta näsan i den...
Idag har jag gymmat med E, och nu blir det duschen sen Bungehallen där jag ska hämta mitt paket. Efter det blir det middag och senare rep på Ella. Låter som en fullspäckad kväll, men jag hoppas vara hemma vid åtta och då tänkte jag göra en grej =)
Lägger upp bilder om jag får till de.
Hörs!
//Lina

Inga kommentarer: