söndag 8 februari 2009

Soldag

Vad har jag sysslat med idag då?
Jo, jag sov inte bort hela dagen till en början för jag hade tvättid klockan tio. Upp och slänga in tre maskiner. Satte mig vid datorn och började pyssla med att lägga ut bilder på Facebook. Min dator har inte varit på sitt bästa humör idag. Laggat som tusan, och när jag skulle göra en grej i Word gick det helt plötligt inte att skriva Å, Ä och Ö. Det var väldigt irriterande. Skulle lätt ha startat om den, men har inte kommit till skott än. Det tar ju bara ca 10 minuter för denhär gamla härken att re-boota.
La upp bilderna ever mycket pyssel, hämtade tvätten och vips var klockan typ två. Gabi och Melina kom förbi och spelade Super Mario tre.
Klockan tickade på och det blev dags att dra sig bort till simhallen. Simmade 45 minuter. Men jag fusk-simmade till max. Måste fan ta å skärpa mig! Blev dessutom mäkta irriterad när inte CD-spelaren fanns där idag heller. (Det gjorde den inte förra helgen heller) När man ändå kommit ihåg att ta med en CD-skiva så ska det såklart inte gå att spela den. Nästa vecka är det jag som tar med mig min MAS-100 (en portabel högtalare till min mobil) Förvånansvärt bra ljud i den lilla burken faktiskt.
När jag kom hem blev det middag, sen duchen och nu sitter jag här och väntar på Melina så ska vi kolla på P.S. I Love You. =) Och jag ska käka dip med morötter och gurka.
Hade!

2 kommentarer:

AndWik sa...

Gurka?!
Här blir det ingen gurka köpt, kostade 65 spänn kilot på Karl-Ors idag.

Lina Lidén sa...

34,90 på Bungehallen vettu ;)