torsdag 19 februari 2009

Lotta

Pratade precis med världens bästa Lotta. Vi planerade lite vad vi ska äta i helgen då vi ska på skotertur. Vi ska tydligen vara borta två nätter! Jag hade bara planerat en natt, men det blir ju kanon.

Världens bästa Lotta

Kommer ihåg förra året då vi också gjorde en skotertur från Trången, jag jobbade i Åre då och jobbade konstant helg. Så kom det en lördag då jag fick vara ledig och då planerade vi in en skotertur från fredag till lördag. Sen skulle jag upp och jobba på söndagen. Stugbytardag= den stressigaste dagen av dom alla. Jag kom i säng väldigt sent den kvällen dessutom eftersom när jag och Jim skulle köra hem hamnade vi mitt uppi en älgolycka. Det var en dam som hade kört på en älg och vi var första bilen på plats efter händelsen. Det var en ganska läskig upplevelse....men nu vet jag hur det går till när det händer en olycka av detta slag.
Hur som helst så gjorde vi en meny och planderade vilket fika vi ska ha med oss ut på tur. Det kommer bli kanon, hoppas på finvere nu då=)

Vilken känsla att lägga på och säga "vi ses imorrn" Sjukt skön känsla.. Längtar tills imorrn så jag knappt kan bärga mig!

Nu ska jag i alla fall börja packa =)
Gnatt

Inga kommentarer: