onsdag 11 februari 2009

Mjukiskläder

Vissa dagar när jag kommer hem från skolan byter jag om till mjukiskläder. Idag var en sån dag.
Jag förstår inte varför man inte gör det varje dag? Det är ju så sjukt skönt å dra på sig ett par mjukisbyxor och en tröja. Ska nog börja göra det lite oftare.
Vilka dagar är det man gör detta då? Dom dagar man haft sjukt obekväma kläder? Dom dagarna man haft bekväma kläder men är sugen på andra kläder när man kommer hem?
Jag har i alla fall väärldens skönaste mjukiskläder på mig just nu. Ett par nya mjukisbyxor från Adidas. Ni vet när dom är sådär lena och sköna på insidan.. =D Sen har jag på mig en t-shirt och en fleece-jacka från Peak. Bättre kan det nog inte bli...

Nu tänkte jag lägga mig på sängen och glo lite på That '70s show.

P.S. Jag har dragit igång en tävling på Ella's blogg. Man kan vinna ett finfint pris =) Gå in och kika vettja!

/Lina

Inga kommentarer: