lördag 25 februari 2012

Dagen so far

Igår var det förfest hos en i min klass, sen drog dom på nation men jag och Ellen ville inte det, vi ville kolla läget på BJ för vi aldrig varit där och var danssugna! Så fick de bli. Vi hade astrevligt och dansade massor! :) Sen gick vi vidare på Palermo för att möta upp resten av gänget när nationen stängt, men dom dök aldrig upp. Hittade dock ett annat soft gäng med ett par andra ur klassen och lite vänner till dom så de var inte hela världen...
Kom hem vid tre typ, hela vägen hem tänkte jag på hur jag inte skulle slå på datorn utan gå och lägga mig direkt. När jag öppnar kylen ser jag min Loka stå där och jag tänker att då kan jag ta ett glas framför datorn.. Sagt å gjort, haha snacka om dålig självdiciplin. En bra självdiciplin var ju dock att jag var nykter igår.
På torsdag är det den 1a, då blire stocken med Emmy som också har haft vit månad. Kommer bli trevligt!
Jaja, hur som helst vaknade jag vid nio och beslöt mig för att gå upp, tog min promenad och svängde även förbi ICA för att styra upp lite ärenden.
Frukost då när jag kom hem, å nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, vädret är inte så festligt så jag funtar på å stanna inne och kolla på lite serier.
 Jag och en kam

Jahaja, känns som jag bara bloggar om vad jag gör. Skulle kanske vara roligt med lite mera andra saker, sånt som jag brukade blogga om förut. Typ liknande saker som dehär, eller detta eller om man gör lite softa saker som är roliga att blogga om typ detta eller detta .... Ska börja tänka mer på vad man kan blogga om och förhoppningsvis dyker det upp lite roligare inlägg i framtiden. Jag och Zarah har bestämt oss för att åka en weekend tillsammans någonstans i vår, så där har vi ett blogginlägg att se fram emot. Haha! :) Sen har jag även tänkt att jag ska hälsa på kusinen i Umeå nån helg och kanske Gotland någon mer gång i vår?

Inga kommentarer: