torsdag 9 februari 2012

Hemmaaaaa

Yeah, är hemma nu va. Pappa kom och hämta mig på flygplatsen å sen for vi till Krokom å handlade. Kom hem och möttes av en mycket glad filur som hoppade av glädje när jag kom (det var inte mamma även om hon också var glad...)
Styrde ihop en kycklingsallad med halloumi och avocado. Mycket festligt!
Tog mig ut på en sparktur med Hrappur och nu sitter jag och filar på en jobbansökan...
Funderar även på hur jag ska klippa mig...
Tänk om jag skulle klippa mig såhär kort... Då skulle jag tycka det var coolt i typ en månad, sen skulle jag ångra mig och vilja spara ut låååååångt igen. Been there done that så att säga...
Har fått tid hos kusinen på tisdag (alla hjärtans dag) ska hälsa på farmor och laga middag till kusin med familj. Blir trevligt, tänkte baka alla hjärtans dag cupcakes med flickorna...
Nu ska jag göra klart ansökan.
Peace

Inga kommentarer: