tisdag 28 februari 2012

Min vita månad

Min vita månad är slut på torsdag, då ska vi ut jag och Emmy som haft den tillsammans. Blir nog hur kul som helst.
Sen på lördag är det humanioragask. Alltså en middag för alla som läser humanioraämnen. Temat är freakshow, jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till? Får se om jag ens orkar styra upp något...
Jahaja, igår vurpade jag med cykeln, trots mina dubbdäck. Cyklade med Julia till skolan och hon har inte dubbdäck, då när vi kom till ett isigt parti tänkte jag att jag kan ju cykla där jag då som har dubbdäck så kunde vi fortsätta cykla bredvid varandra. Men den gubben gick inte serru.
Jaha, så cyklade jag hem, värmde middag och sen iväg på dans.
Det var min dag det.
Idag har jag inte gjort så mkt, sov till strax efter nio. Tog en lite kortare promenad idag. sitter och sippar på mitt te nu och har nyss ätit frukost.
Börjar kl två idag. Ska nog läsa lite bok innan jag drar mig bortöver...

Inga kommentarer: