söndag 26 februari 2012

Häärlig dag!

Idag gick jag på låååångpromenad. 7km blev det, fast jag var ute från kl 11-15
Promenerade och visste inte riktigt vart jag skulle... Gick utefter ån med hopp om att hitta en soft plats att sitta och läsa min bok på, men det blåste småjävlar och var inte alls så trevligt som jag hade hoppats på när jag kikade ut genom fönstret imorse.
Så jag gick lite planlöst och de sluta med att jag hittade en park som var i lä. Helt galet bra var det. Så jag satte mig och läste bok, lyssnade på fåglarna och lapade sol. Hade med mig lunch bestående av en burk makrill i tomatsås, en bit brieost och en halv avocado. Nomnom!
Hade även med mig kameran, men fotade inte speciellt mycket.
Så kom jag hem kring tre, lallade omkring hemma tills det blev dags att dra på Friskis för spinningen. Gick helt ok, måste bara komma över spärren. Är rädd för att ta ut mig och inte orka ända in i mål men utmanar man sig inte utvecklas man ju inget så jag måste bli bättre på att pressa mig själv.
Har bokat ett 30-minuters spinningpass på tosdag kombinerat med 60 min skivstång, och ett 60 min medelspinning på onsdag så jag har ju utmaning för veckan om jag vill.
Imorrn blire dans iaf.
Var va vi? Joo, efter spinningen drog ja hem, duschade, värmde lasagne och cyklade sen till Kajsa för filmkväll. Det var min tur att styra film så jag hade med mig ett gäng alternativ och det slutade med att vi kollade på Anchorman, Kajsas favoritfilm, och även en film som jag inte sett. Den var bra, älskar Will Ferrell.
Cyklade hem å nu ligger jag i sängen å ska jag kolla på Greys å sen blire sova.
Nattinatt

Inga kommentarer: