tisdag 7 februari 2012

Tröttjej_88

Jaaaaa, efter föreläsningen promenerade jag till cykelverkstan å hämta mitt däck som blivit klart under dagen. Grett!
Cykelmekanikern berömde mitt smarta handtag som jag kommit på alldeles själv.
Kom hem, värmde lunch och käkade, sen ner på spinning på friskis. Kände mig rätt så stum i benen borde kanske ha haft en vilodag idag, men imorgon är vi ett gäng som ska träna cirkelfys så de vill man ju inte missa... Pratade med pappa idag och de visar sej att en viss hund är hemma och hälsar på hos oss just nu... Vilket fick mig och fundera på att ta ett tidigare tåg hem? :)
Ikväll är det fika med etnograferna, en studentförening jag är med i. Är lite opepp då:
1. Mitt cykellyse har slut på batteri och batteriladdarn har brunnit
2. Tvivlar på att de kommer finnas något ätbart där för min del
3. Mina ben bär mig knappt
4. Måste föna håret om jag ska ta mig ut.
De börjar 19, så ja må bestämma mig snart alltså.
Jag och mitt supersmarta handtag!

Inga kommentarer: