söndag 26 februari 2012

Ello!

Igår var jag som sagt på orgelkonsert i Domkyrkan med Ellen, som följde med mig hem sen så kollade vi på Tintin och Niceville och lagade lasagne. Mycket trevlig eftermiddag/kväll. Hade med mig kameran till Domkyrkan så ni kanske får ett separat inlägg på det sen.
Vaknade strax innan nio imorse och klev upp för att ta min sedvanliga morgonprommis... Det var/är strålande sol och finfint väder! Medan jag gjorde mig i ordning för att gå iväg innan frukost kände jag att det nog blir roligare med en annan slags promenad idag.
Såatte jag tänkte mig ta en tur utefter ån, uppåt liksom. Har aldrig varit där men kommer ihåg att kusin nämnde något om att det ska vara fint. Tänkte ta med mig en bok (från kursen) och sitta å läsa ett tag.
Sen kl 17 blire spinning och efter det filmkväll hos Kajsa. Najs!

Inga kommentarer: