måndag 6 februari 2012

Punka

Mitt framdäck är platt. Och det sätter spår i mitt liv. Gick till skolan imorse. Bra med promenad iofs. Hade föreläsning, satt och pluggade nån timme, gick på friskis å joggade. Kände av mitt brutna ben. Vilket jag inte gjort på månader så jag trodde de va bra......... Jobbigt!
Kom hem, duschade och sen fastna jag framför datorn och har inte gjort mycket vettigt. Suttit och väntat på å bli hungrig typ. Haha
Har bestämt mig för å lämna in däcket till cykelverkstan imorgon innan jag går till skolan..
Ikväll blire dans. Är dock inte pepp på å gå dit och tillbaka.......... 32 kr för bussen kändes inte speciellt lockande då man faktiskt måste gå en bra bit då också. Skönt dock att dansen inte börjar förrän 19:30 så det är över en timme tills dess att jag måste börja fundera på å dra mig bortöver.
Idag på ICA träffade jag en tjej jag jobbade med på Fårö 2010. Kul!
En bild från igår när pappa försökte hjälpa mig vi Skype
Å här står cykeln å skäms!!

Inga kommentarer: