söndag 5 februari 2012

Igår och idag

Jani igår då så kom Semlan hit å vi laga lasagne, kollade på melodifestivalen å sen drog vi till Ziga och hängde tills vi drog på Flustret.
Och jag med min karaktär var självklart nykter hela kvällen! Kändes så jäkla skönt å vakna imorse med en klar hjärna osv.
Lagade LCHF-pannkakor åt mig å Emelie som sov hos mig inatt. Till de gjorde jag hallongrädde smaskens.
Efter detta kollade vi på sveriges mästerkock å sen ett avsnitt ur Hitlåtens historia där det handlade om Journeys låt Don't Stop Believin'. Här hittar ni den. Ruskigt bra och gåshud på flertalet ställen.
Nu har Emelie somnat på min säng och jag är pepp på å gå å träna innan jag blir "lunchhungrig". Får se om Emelie är nå träningssugen...
Tänk om man ba kunde lyfta upp na i ett nyp :)
Hörs

Inga kommentarer: