lördag 4 februari 2012

Fääääääärdig

Yeah nu är hela lägenheten skinande ren (förutom grabbarnas rum men dom får dom sköta själva) Så himla skön känsla när man är klar med flera timmars slit :)
Gick och handlade en bukett tulpaner med blåbärsris i, och inhandlade även en grön planta till mitt fönster då jag råkat ta död på min murgröna... Men denna ska vara tålig, och man ska inte behöva vattna den förrän den blir ledsen så de ska nog gå bra :)
Nu undrar jag vad jag ska hitta på, borde ta mig ut på en längre promenad än till blomsteraffären kanske?
Är väldans fint väder ute idag, Inte så kallt som ni har det uppe i norr men jag har ganska klent med vinterkläder här nere... Nu ska jag se om jag kan hitta på någon lunch... Har ätit halloumi två dagar i rad.. Lutar åt de denna dag också :)
Satt och lekte i Logic nyss å spelade in en gammal kanon vi lärde oss på mellanstadiet, jag bjuder på detta mästerverk!! ;)


Hm verkar som den inte fungerar som den ska.. Här är en extern länk också.







Inga kommentarer: