onsdag 22 februari 2012

Dagen hittills

Sovmorgon idag också, hade ambitionen å gå upp tidigt men av någon anledning kunde jag inte somna igår kväll utan låg å vred å vände på mig i ett par timmar. När jag väl somnat vaknade jag ett flertal gånger under natten, sov inge bra helt enkelt så jag beslutade mig för att ta sovmorgon.
Klev upp å gick ut på promenad såsmåningom, och när jag kom hem var det typ lunchdags, men jag käkade frukost hehe.
Sen har jag ba suttit framför dattan, kollat på lite kläder men inte beställt nått. Känner för en helt ny garderob nu till våren. Vore najs, men inte så najs för min ekonomi kanske...
Jahaja, har inga föreläsningar varken idag eller imorgon, vilket är bra då jag har en hel del att läsa inför seminariet på fredag.
Ikväll blir de spinning, kanske inte den roligaste träningsformen, men de känns alltid så sjukt skönt efteråt!
Å till middag blire Gulaschsoppa idag igen (Y)
Hoppas jag kan somna tidigt ikväll så jag kan ta vara på morgondagen bättre.
Kärlek

Inga kommentarer: