onsdag 29 februari 2012

Tränat

Körde spinning idag mellan 19-20. Gick hem och duschade och värmde mat.
Förut idag när jag skulle äta lunch blev jag aldrig mätt. Jag åt å åt men va sugen på nått hela tiden. Slöt denna onda cirkel med ett tuggummi till slut. Men följden blev att jag inte var hungrig när det nalkades middagstid, så jag drog på gymmet utan middag i magen. Gick alldeles utmärkt!
Åt alltså någon slags middag nu när jag kom hem. Var inte superhungrig så jag tog lite vad jag hade och käkade...
Hade lite broccoli över sen jag gjorde pajen, 
så tog å körde dom i micron med en klick smör och lite paprikakryddmix på. 
Till de pizzasallad och en halv avocado

Nu tänkte jag faktiskt borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt Gossip Girl. 
Tar nya tag med läsandet imorgon, kämpade mig igenom ett kapitel i alla fall!
 Pusshej

Inga kommentarer: