onsdag 29 februari 2012

Väntar

Sitter och väntar på tvätten... 10:20 är den klar, men då skare ju hängas.. Såatte vid halv tolv får jag dra dit igen och hämta den nytvättade, nytorkade tvätten :)
Vaknade halv nio idag, har inga föreläsningar men skulle gott kunna läsa lite...
Träningen igår var ett riktigt bra pass. Det var först skivstång i 60 minuter och sen spinning i 30. Musiken var grym, och på skivstången var det intervaller och jag hade lyckats ta lagom tunga vikter så jag orkade nästan hela! Nästa vecka ska jag orka hela!
Internet här är inte så bra idag, de står å tuggar ibland. Jobbigt, men behöver ju inte internet för att läsa i min bok såatte det är kanske lika bra :)
Längtar till lunch då jag får äta min paj!
Här får ni en gammal gammal bild från Åre på mig och Kajsa 
(Tränade med Kajsa igår)

Inga kommentarer: