tisdag 21 februari 2012

Dagens träning

Tog sovmorgon imorse så de blev ingen promenix.
Trodde sedan att jag började 12, men när jag kollade upp vilken litteratur jag skulle inhandla insåg jag att jag inte började förrän två! Men jag var typ redy to go så jag drog ner på stan, bytte min batteriladdare, köpte litteraturen å tog en kaffe å började läsa.
Sen föreläsning, verkar riktigt intressant! Nya kursen heter religion, ritual och samhälle.
När jag kom hem promenerade jag i alla fall till Lidl och inhandlade en burk grekisk yoghurt. Den dom har där har bara 2,8g kolhydrater/100g för den som undrar.
Hem å värma middag (lever på mammas Gulaschsoppa just nu)
Sen iväg på träning med Kajsa.
Kom precis hem så nu blire duschen å ett avsnitt av F&F's nya serie "får vi följa med"
Ojoj va stark jag blir av att tränaa!

Inga kommentarer: