lördag 4 juli 2009

Vi firade igen

När alla kunde, firade vi min födelsedag. Detta inföll på torsdag kväll och det blev mycket festligt.God mat, rosé, tårta, modellflygplan, söööta valpar och bad utgjorde kvällen.


Übersöta valpar.
Det finns en till salu om någon känner för det =)


Ylva likes rosé


Tååårta! Mmm!


Iiih (gnugga händerna), jag blev som i extas när jag öppnade mitt paket =)


Blev inte lika exalterad när planet på något konstigt sätt hamnade i en tall.


Det var bara att klättra upp då...
Det var ganska högt kan jag meddela. Men både jag och planet kom säkert ner till marken (Y)

Sen åkte vi till Toresfallet och badade.
Jag simmade genom grottan TVÅ gånger =)
Det var ganska kallt för att vara i Toresfallet men det gick å bada i alla fall.
Tack för en soft kväll!

Inga kommentarer: