söndag 12 juli 2009

Tänkte..

Jo veckan som bakstra (för er icke jämtlänningar betyder det bagerska) är äntligen över.
Det har varit väldigt roligt men också väldigt ansträngande.
Det är kul nu iaf för nu har jag lärt mig alla delar i tunnbrödsbakning så jag nog faktiskt skulle kunna baka själv (Y)
Plus att jag tjänat lite pengar också =)

Imorgon åker jag, Lotta och Rudi upp till Luleå på semester.
Jag har aldrig varit norr om Lycksele så som den genuina norrlänning jag ändå är känner jag att jag borde åka upp och utforska detta fantastiska rike...
Önskar dock att vi kunde stanna lite längre, och att vi kunde åka lite längre upp än bara till Luleå..
Jag skulle ju egentligen kunna stanna, och åka vidare. Men Lotta och Rudi ska på hundutställning på lördagen med sin Doris...
Skulle nog inte va så skoj å fortsätta on your own där uppe, känner ingen norr om Luleå.. Fast kommer det nån passande bil på freerider är jag nog inte helt omöjlig...

Imorrn ska jag tvätta och packa. Lotta slutar jobbet fyra och sen åker vi. Har en känsla att vi kommer komma iväg vid sex, halv sju nån gång..

Inga kommentarer: