söndag 12 juli 2009

Problem

Min externa hårddisk vill inte riktigt leka med mig längre. Tänkte kika lite på flight of the conchords innan jag ska sova, men den får ingen bra kontakt med min dator. Ingen av de fyra olika usb-portarna tar emot den ordentligt, så slutsatsen är nog att det är nått fel med själva modulen. (Jag tycker om att använda avancerade tekniska termer fast jag egentligen inte vet till 100% vad dom betyder, men jag tror man kan säga modul om en extern hårddisk)

Låg på min spikmatta ikväll för första gången utan något emellan. Aj, vad ont det gjorde. Tog upp datorn och tänkte blogga men det gjorde asont att skriva samtidigt, så jag beslutade att kika på Flight of the Conchords istället.
Och när hårddisken inte ville leka dissade jag mattan och började blogga ist. (Y)
Vände och vred lite på mig när jag låg här i sängen, plötsligt hör jag hur något trillar ner från sängen, min första tanke är "nej inte mobilen" min andra tanke var "jaja, det var ju bara hårddisken, där kan den gott ligga och skämmas."

Inga kommentarer: