tisdag 7 juli 2009

Helt borta

Ligger på kökssoffan, Erik sitter vid köksbordet med sin dator. Mamma och pappa hänger också i köket och pular på med disken tror jag.
Grejen är att jag lyssnar på hårdrock genom mina lurar och har ingen som helst aning om vad dom konverserar om.
Det är skönt att va i sin egen värld.


Jag gillar spotify och nöjer mig glatt med gratis-versionen med lite reklam emellanåt... Men, en reklam gör fanimej mig galen!!
Snälla Daniel Lindström, lär dig prata engelska ordentligt, och försök få det du vill säga på liiite kortare tid, och spela liiiiite mindre av din "cooola" remix av din nya låt.

Nån som håller med mig?

Nu ska jag packa (eller först ska jag och bror ut och flyga plan då det nog är färdigladdat nu), ska nämligen bli ett asfaltsbarn resten av veckan då jag flyttar in till brors lägenhet i stan. Tror att det är precis vad jag behöver just nu.

Inga kommentarer: