tisdag 7 juli 2009

Less

Ja, jag vet inte vad det är med mig just nu.
Är ganska trött iofs så det kan ju vara det.

Inte ens mitt plan kunde få mig på bättre humör.

Nu tänkte jag säga att jag skulle ta en låång skööön vaaarm dusch, men det kommer inte hända. Inte så länge vi har vårat duschmunstycke som är helt värdelöst.
Jag gillade Anna och Davids dusch i deras lägenhet. Den hade ett stooort munstycke, gick att ha huuur varm som helst och det bästa av allt: inbyggd radio! (norska radiokanaler var väl inte riktigt min kopp av te, men tänk er lite P3 i duschen...)

Nu ska jag ställa mig i duschen i ungefär fem minuter, sen kryper jag ner i sängen på min spikmatta och läser min bok. Juste, får inte glömma å packa med den imorrn.

Det som ska packas imorrn:
  • Dator
  • Underkläder
  • Linnen
  • Longboarden
  • Boken

Vet inte vart jag har min favorittröja? Det är lite pain!

Inga kommentarer: