tisdag 14 juli 2009

Shoppade innan jag for

Innan semestern beställde jag (pappa) ett fyra gigs minneskort till telefonen.

Tog med mig detta tomt, men nu drog jag igång datorn och fyllde det med massa massa bra musik.

Jag skulle dock vilja ha ett par låtar till.. Men dom har jag inte och laglig som jag är ska jag köpa dessa låtar inom en snar framtid.

Vi har 10 mil kvar till Luleå nu, och jag har lagt in adressen vi ska till på navigatorn, så förhoppningsvis ska det gå smidigt å hitta dit (Y)
ETA:n ligger på 01:45

Tänk om jag hade en normal dator med normal batterilängd (denna räcker typ en halvtimme om man har tur) Nya batteriet i mac tror jag har en batterilängd på sju timmar, om jag inte önsketänker =)

Resan har gått bra. Rudi kör. Tyvärr råkade han ut för en fartkontroll utanför Dorotea. Den blev dyr, men vi hade ändå tur eftersom han kört ganska fort fram tills dess. Men efter polis-mötet har han varit duktig på hastighetsgränserna. Haha...

Inga kommentarer: