tisdag 7 juli 2009

Vad är oddsen?

Idag kom jag ofrivilligt på ett nytt sätt att slå i tån.
På nått konstigt sätt fastnade tån i tröskeln och det gjorde skitont.
Aj, aj.
Efter ett tags tycka synd om mig konstaterade jag; Jag har ont i tån.
Åkte till Lisa och när jag tog nyckeln ur nyckelskåpet var det sista jag sa innan jag drog:
"Jag har asont i min tå"
Åkte till Lisa, och här mina vänner hände det igen.

Slå i tån på ett nytt sätt två gånger samma dag.

Efter att jag slagit i tån kunde jag inte låta bli att skratta.
Det gjorde jäävligt ont, men det var så komiskt att jag inte kunde låta bli!

Nu sitter jag här. Tänkte att mitt plan kunde få mig på bättre humör, ställde mej på baksidan och skulle flyga. Renen var mäkta intresserad av vad jag höll på med.
Batteriet dog och kvar stod jag, renen och min onda tå.

Inga kommentarer: