måndag 20 juli 2009

Som spön i backen

Regnet bara öööööser ner. Det finns liksom ingen hejd på det! Idag har jag inte ens varit utanför dörren.
Vaknade vid 11, då kollade jag på pistvakt på svt-Play. Sen kikade jag på två avsnitt av "Dom kallar oss artister" Ett med Marit Bergman och ett med In Flames.
Klev upp, åt ett ägg som pappa kokat åt mig.
Gjorde en hummus. Den blev sådär god... Vad äter man egentligen till hummus?
Jaa, som ni vet är ju min externa hårddisk helt död, så inge filmtittande för min del en sånhär dag. Annars är det ju verkligen perfekt väder till det. En sånhär dag skulle det kunna vara värt å jobba på Nord-Lock också.

Här är en bild på mitt rum.

På fredag får vi storfrämmande. Då ska soffan (som ni kan skymta i höger bildkant) gå att bädda ut. Så jag har lite att göra som du ser.
Men de ska va skitväder hela veckan.
Skulle dock ha försökt å ta mej iväg till Farmor nått... Men måste ju städa rummet också.
Ojoj vad skönt det kommer vara när det är klart, men ojoj vad tid det kommer att ta!
Jag känner mig själv, nöjer mig inte med att sortera saker. Tycker väldligt mycket om att kika i allt som jag hittar.. Då tar det tid!

När jag flyttade från Gotland öppnade jag mina flyttlådor och rakade ner all rat i dom. Slängde typ ingenting trots att några procent ändå gott kunde slängts utan att blinka.
Vilka ambitioner jag kom hem med... Men för att göra mej själv besviken upprätthöll jag såklart dom inte.

Vart ska man börja?

Inga kommentarer: