torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

2009 var året då jag:
-Tog klivet ut i bloggvärlden på riktigt. En riktig bloggprinsessa skulle jag vilja kalla mig nu för tiden
-Kom nära två hjältar på Gotland
-Började ett andra år på Ella och fick återse några kära vänner, men fick också många nya fina vänner.
-Hade godisförbud som jag inte tummade på i bra nog många månader.
-Lärde mig åka longboard, det var även detta år jag ramlade och skrapade upp knät pretty bad så att säga... Ramlade en gång till men den gången är knappt nämnvärd ;)
-Fick uppleva min första vår på Gotland
-Var arbetslös en hel sommar utan att tycka synd om mig själv.
-Blev tjock och rik i Stockholm
-Sålde min V40 och köpte farmors superfina 240
-Besökte Alingsås, Fredrikstad, Luleå och Vässarö för första gången.
-La fotbollsskorna på hyllan
-Tillsammans med mina klasskamrater startade bandet The #9's
-jobbade och festade på Fäviken Gamefair
-bakade Tunnbröd med mamma och moster

Samanfattningsvis har jag haft ett grymt år!
Hoppas att 2010 blir lika bra som 2009 var!



Nu återstår det bara för mig att önska dig ett gott nytt år och hoppas att du och jag får trevliga minnen 2010.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tack för en synnerligen intressant årskrönika.
Ser fram emot dina inlägg under vårt kommande år.

Annica sa...

Detsamma till dig finaste Lina...
Många kramar från oss :)