onsdag 2 september 2009

Fresch

Ikväll har jag haft det sådär bra som det bara går att ha precis just här.
Kom hem från en ganska keff temadag på skolan. Hade asmkt å fixa, knåpade ihop en introtävling som vi jag ska dela med mig av imorgon när det blir den årliga Ella- utflykten till Fårö. Det kommer bli fresch!
Longboardade över till skolan och hämtade det åtråvärda priset som vår kära trummis lämnat efter sig... Väl på skolan gjorde jag upp lagen och gjorde svarsblanketter.
Kom tillbaks till andra skolan och vi började laga maten som vi ska käka.
Blev typ klar tills det blev dags för middag. Pannkaka. Fresch!
Jag och Johan hade snackat om att dra ut på Fårö och åka lite longboard bland raukarna men det blåste lite mycket.. Men vinden mojnade och vi bestämde oss för att dra iväg.
Väl ute på Fårö blåste det såklart... Men de va fresch ändå.
Solnedgång, longboard och superfrescht sällskap. Tror inte det kan bli så mycket bättre..

Kom hem och var ganska taggad på att spela Little Big Planet, men sen visade det sig att alla skulle kika på "Riket" hakade på, även fast jag sett dedär avsnitten dom kollar på just nu. Insåg senare när jag väl satt och kollade att det nog är lika bra att jag forstätter repriserar avsnitten eftersom jag knappt kom ihåg ett dyft av vad som hände.
Sen kollade vi på True Blood, en mycket fresch serie som SVT börjat sända.

Ah, att jag råkar ha dom mest humorberikade vännerna på denna skola. De e fantamej oslagbart! :D
Eller jag menar det är fresch!

3 kommentarer:

Ingalill sa...

Fresch!! =)

Annica sa...

hej Lina, Vårt nya resmål lutat åt att bli Domenikanska Republiken :)

Hoppas allt är bra
Kramen

pylvis sa...

Ja, fresch är det nya, festligt är sååå 2008;)
hehe planerar en vecka i sthlm snart, dock ingen helg tyvär..