söndag 30 augusti 2009

Visby

Kom precis hem från Visby. Jag, Johan och Sigrid åkte dit, Sigrid skulle med färjan och vi passade på att drälla på stan en sväng. 
Inte mkt öppet, Åhlens var öppet så jag köpte galgar som jag kan ha i garderoben å hänga undan vinterkläderna (Y)
Ikväll blire film i filmsalen. Hoppas på nån soft. 

Skulle dock vara skönt å få i ordning ordenligt här i lägenheten men jag vet inte om jag pallar det just nu...
Får se om jag kanske pular lite snart....

Mitt spotify har fuckat upp sig!
Den säger att jag inte är ansluten till internet, vilket jag uppenbarligen är i och med att jag kan blogga?
Knepigt såntdär, de funkade ju kanon innan vi for. 
Lyssnade gärnet på Adaim Dymott. Mycket festlig musik!
Har även kopplat in mina supersofta retro-högtalare så nu låter det lite mer än när jag bara spelar ur datorn. (Y)

Btw så vill jag lägga in massa supersofta bilder, bland annat ett gäng från när jag och bästaste Zarah var på date ute på Andersön. Men icke, jag har inte kommit på något soft sätt att komprimera dom på. Nån som har nått bra tips hur man kan komprimera bilder enkelt i iPhoto eller iWeb?

1 kommentar:

AndWik sa...

Komprimera bilder på webben går fint!
Googla på: resize image