söndag 2 augusti 2009

På Gruvberget

Nu är jag på Gruvberget efter ett par dagars chillande ute på Rotsidan.
Ska göra en ordentlig redogörelse när jag kommer hem och har min dator och kan lägga över bilderna. Men shit vad vi har haft det bra!
Idag började jag dagen med en promenad tillsammans med Annica. Bävade lite i och med att pappa tycker hon älgar iväg med en himla fart på sina promenader. Men de gick bra ju! Blir nog nån fler promenad här framöver =)
Det var sjukt länge sen jag vad här, var ju här en sväng i vintras på jul men innan dess vet jag inte när jag var här. Det var i alla fall länge sen jag var ute på promenad runt berget.
När vi kom hem hade Johan gjort frukost och Sara hade också klivit upp.
Sen åkte vi på stan och handlade inför kvällen då de ska bjudas på surströmming här på Gruvberget. Vi handlade tunnbröd så pappa skulle bli nöjd. På tredje affären vi va hittade vi det mycket eftertraktade men ack så goda tunnbrödet.
Så ner på båthuset där moster bjöd på fika. Mycket gott. (Y)
Mamma och pappa är kvar ute på Rotsidan, men kommer hit nu ikväll.
Vi sitter och kollar på "En fyra för tre", det var inte igår jag såg den serien alltså!
Hörs

Inga kommentarer: