måndag 10 augusti 2009

Dragracing på Ope flygfält

Yeah, i lördags åkte jag in till stan för en dag av massa motorer.
Hämtade upp Lisa strax efter tio och sen fortsatte vi ut mot Ope flygfält. Ah, vad niice! Solen gassade och massa massa fina bilar, motorcyklar och snöskotrar...
Det är sjukt vad motorer kan påverka en. Stod och snackade lite med Jim som jobbade som starter, och medan vi snackade hörde jag hur två motorcyklar gasar iväg. Kände hur vartenda hår på min kropp ställde sig upp. Konstigt...
Sen vart det liksom samma sak, efter några timmar kan man dedär, och det var ju så sjuukt varmt, så jag och Lisa beslutade att vi skulle åka till Lillsjön och bada. Också sjukt nice (Y) Åkte på Max och åt och sen gick vi på Ica matpiraten och skulle försöka få tag på en mycket omtalad kaka. Choco mud cake heter den, och verkar sannerligen intressant. Fann den ej, så det fick bli en kladdkaka från Frödinge istället. Inte fy skam det heller men hade gärna smakat den andra.. Får leta vidare. Så åkte vi hem, kollade på film. Sen åkte jag hem till mig, och Lisa skulle på ett möte sent på kvällen.


En ganska så nice Amazon


Lovely, lovely, lovely...

1 kommentar:

Annica sa...

Kan säga att det är ännu roligare att tävla än att stå vid sidan av och kolla... du borde prova :)