lördag 31 januari 2009

Äntligen sol!

Ja, det är sant! Solen kikade in mellan persiennerna imorse! Åh, vad jag blev på bra humör. Dessutom blev jag på ännu bättre humör när jag drog upp persinennera och insåg att det låg snö på marken =)
Idag kommer jag nog inte göra många knop. Skull behöva skriva klart min låt så jag inte behöver tänka på den.. Men vi får se om jag kan fixa det.
Juste, vi var i Visby igår. Jag fick tag på allt jag skulle ha förutom garn. :( Måste importera garn hemifrån eftersom det inte finns nånstans på hela ön!
Köpte två gitarrstativ så nu står mina skönheter på rummet för allmän beskådning =) Köpte även ett par mjukisbyxor som jag planerar att krypa in i efter en lååång, varm dusch lyssnandes på bra musik.
Funderar även om jag vågar äta min youghurt. Den gick ut igår, men jag har haft den öppen i två veckor... Hm, annars måste jag på ica och handla frukost och det är jobbigt..

Inga kommentarer: