onsdag 7 januari 2009

Back in Kvitsle

Japp, så var man här hemma. Hemma hemma ni vet. Det är jobbigt att ha flera hem! På fredag åker jag i alla fall hem. Hem till mitt andra hem på Gotland. Men först mellanlandar vi i Stockholm i två dar. Det kommer bli najs!
Jag har haft en bra jul, med det bästa julbordet ever. Känns skönt att vi slutade på topp innan traditionerna bröts liksom.
Jag har verkligen hunnit med å vara ledig på lovet också. Ni vet, man sover till ett på dan, gött liksom. nu dom senaste dagarna har jag dock varit lite rastlös och inte sysslat med speciellt mycket... Har inget planerat inför morgondagen heller.. Tänkte kanske bygga ett hopp i backen här bakom å leka lite me snowboarden. De skulle va skoj.
En sak som jag inte gjort dock är ett besök i Åre. Det är ju väldigt dyrt så jag vill liksom inte ta det nån dag när det är skitväder. Och det har det typ varit aslänge nu. Var lite sugen nu i helgen efter pudret som landade i fredags men de va lite väl kallt...

Idag har vi hjälpt kusin Katti å flytta saker. Det har gått bra men nu är jag hyffsat trött.

Har startat en blogg för Ella pop och rock också. Den ska jag skriva på någon dag =)

Hade!

Inga kommentarer: