måndag 26 januari 2009

Lunarstorm är ute

Ja, jag tillhör nog en av många som bytt ut Lunarstorm community helt mot Facebook. Loggade dock in idag bara för å kolla läget liksom.. Medan jag surfade runt hittade jag dessa frågor, med tillhörande svar.
Tyckte det var ganska kul att läsa. Funderar när jag kan ha skrivit dom. I och med att låsbrickorna finns med i svaren måste det ha varit våren/sommaren 2007.
Enyoy!

1. Värsta känslan?
När man vaknar ur en underbar dröm och kniper ihop ögonen för att återvända, men det går inte!

2. Bästa känslan?
Att vinna

3. Din första tanke när du vaknar?
Jävla väckarklocka!

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Mika- Lolipop!

5. Har du någonsin varit kär?
Nej

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tapeter

7. Vad har du under sängen?
Dammråttor och några strumpor som försvunnit in i oändligheten...

8. Ser på?
Människor, låsbrickor, mobilen och vägen när jag kör bil.

9. Lyssnar på?
Musik. (Singer/songwriter is the shit)

10. Skriv nått smart!
1+1=2

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Eva Cassidy

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Den där har jag nog på CD nånstans...

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Större

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Glad, musikalisk? =) framåtriktad

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När jag klarade uppkörningen?

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Musik

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Min tå

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Röntgensyn

19. Vad är du beroende av?
Tuggummi (röda Extra)

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En pojke?

Inga kommentarer: