fredag 9 januari 2009

Så blev det dags

Kan inte förstå att jag har varit hemma i en månad, det känns som att jag varit hemma i en vecka typ.
Har typ hunnit me allt som jag ville i alla fall. Fast ändå känner jag lite ångest över att åka härifrån idag.
Det är bra att det är skitväder i alla fall så slipper jag känna att jag missar något =)
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, ringde till Emelie strax efter att jag vaknat. Haha, den bruden kan man ju inte annat än skratta med. Ingen av oss har gjort gitarrläxan som vi fick innan lovet, så båda hade räknat med att vi skulle göra den tillsammans när vi kom till Sthlm. Perfekt med andra ord =) Längtar å få träffa mina tre puckon igen, nu dröjer det inte så länge.
Ansökte till musikhögskolan i Stockholm igår också. Musiklärare och körledare blev mina val. Kommer faktiskt inte ihåg vilken jag tog som förstahand nu, men jag satt och funderade värsta länge... haha
Nu ska jag se till å få något i magen, så ska jag börja packa.
Hade!

Inga kommentarer: