lördag 17 januari 2009

Sjuk

Ja, nu har jag gått och blivit sjuk! Det är jättetråkigt! Var hemma från skolan i torsdags och igår. Det finns typ inget å göra heller när man är sjuk. Har druckit massa grönt te, och honungsvatten så jag tycker att det borde ge med sig snart alltså! Men tydligen inte.
Vaknade i morse och jag hade fått hosta också :( Tråkigt värre.
Vaknade ganska tidigt och såg att solen lyste utanför mitt fönster, tänkte att jag kunde gå på en promenad sen men när jag väl klev upp var det bara grått över hela himlen!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Miranda kom hit och drack te med mig =) Så hade hon lånat en bok som jag fick låna med mycket intressanta fingerpicking saker som jag tänkte underhålla mig och min gitarr med under kvällen och morgondagen.
Ska på Ica så småning om, när jag bestämt vad jag ska laga för middag.

Hörs!

Inga kommentarer: