söndag 25 januari 2009

Utan sol försmäktar vi på denna ö.

Ingen sol på hm, jaa hur länge. Kan inte minnas faktiskt att jag sett någon sol sedan vi kom tillbaka efter jullovet. Det är otroligt trist att vakna upp vaje dag till fyra plus, grå himmel och ingen snö.
Helgen har varit fine. Party hos Sigrid i fredags, det va nice. Kom dock i säng vääldigt sent. Tror jag får ta och se över mina efterfestningar... Igår gjorde jag inte mycket alls. Ringde till Anders när jag kom hem (10 på morgonen) och sa att jag inte hade sovit nått än så vi bestämde oss för en raincheck idag.
Sen fick jag ett meddelande av Emelie då hon sa att hon fixat Gone in sixty seconds åt mej. Å vad glad jag blev, har längtat efter den filmen i en vecka! Gaah, den är lika bra varje gång och jag kan inte förstå hur jag kommer ihåg så många repliker... Så många gånger har jag väl ändå aldrig sett den?
När jag sett klart på den var det dags att kolla på filmen Eyes Wide Shut. Jag har varit sugen på att kolla på den filmen eftersom jag kommer ihåg att Psykologi B fick kolla på den och analysera. Jag hoppade av Psykologi B för jag hade inte orken å analysera mera =)
Hur som helst så kollade jag på den. Den var bra, men jag var förjävligt trött alltså... Så jag la ner den en timme innan den slutade. Får kolla på den en annan gång..
Juste kollade även på det sista avsnittet av de halvt dolda. Uuuch vilken bra serie det var alltså! Synd att det är slut nu bara.
Anders ringde idag, han var inte körbar :( Det är inte jag heller i och med att jag inte har någon bil... det var ju lite dålig planering av både han och mig :( Men men, vi planerear en skotertur när jag kommer hem nästa gång. Vilka är på??
Nu ska jag äta frukost =)
Höres!

Inga kommentarer: