torsdag 29 november 2012

Träningsvärk de luxe

Idag kändes det ordentligt i mina vader sedan tåhävningarna igår.
Frågade min sjuksköterska (Lotta) var man har ont om man har benhinneinflammation, men hon pekade på ett helt annat ställe så då var det "bara" träningsvärk. Kan knappt gå.
Ska simma imorgon, borde gå bra i vattnet tänker jag. Hoppas det gått över till på lördag för då ska jag och E-L träna styrka...
Annars idag då? Jag har spelat massa gitarr för vi skulle repa ikväll.
Lagat middag har jag gjort också, kokospanerad sej med blomkålsmos och pizzasallad. Supergott blev det men färgerna gör att det kanske inte ser så aptitligt ut..

Repa

Äta

Imorgon blir det alltså stan. Ska simma samt springa på lite ärenden. Sist jag var i stan hann jag inte med ett enda ärende, förutom ett åt pappa (Y). 
Ska kika på lite julklappar också, å ett par nya brallor mina Cheap Monday har gett upp precis.
Kvällen blir lugn, sa åt mamma och pappa att jag tyckte vi kunde köpa hem thai och det tyckte dom också :)
Resten av helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Styrketräning som sagt med E-L på lördag. 
Tänkte ta mig in på Skidskyttet nåt också, verkar inte som jag får med mig nån...? Pappa lät iofs inte helt omöjlig..
Nu ska jag läsa lite mer bok sen sova.
Natti

Inga kommentarer: