måndag 19 november 2012

Söndag

Min dag började som vanligt med en morgonpromenad (räknade efter i huvudet och om man bortser från när vi var på Ikea har jag promenerat varenda dag i 1,5 månad). Det var superfint väder, lite halt bitvis ska ta å shoppa ett par Ice Bugs vilken dag som helst nu.
Vidare tog jag mig ut på en springtur. Det gick tyvärr inte så bra som jag hade hoppats, ville klara 2 km på 10 minuter men det blev 12:30. Förbättring sen förra gången men inte så bra som jag ville. Dessutom får jag ont i höften av att springa så från och med nu blir det simning och cykel för hela slanten!
Fick dock någon konstig hosta efter min löptur, vet inte om jag håller på att bli sjuk... Hoppas inte det.
Vidare höll jag på med ett litet fotoprojekt ikväll, ni kommer få se vad det hela handlar om. Sen beställde jag lite böcker också :)
Till veckan vet jag inte riktigt vad som händer, förhoppningsvis träning. Imorgon ska jag till Lottas hus och hälsa på. På onsdag ska jag eventuellt vara barnvakt och på torsdag borde jag åka till Åre och hämta ut mina skidor som ju ligger och väntar...

Hittade en rolig bild när jag letade bilder till mitt fotoprojekt
En normal pappa hade sett till att ungen kom ner, men inte min pappa, nej. Han gick å hämta kameran han...

Inga kommentarer: