onsdag 14 november 2012

En snabbis då..

Skrev ju ingenting igår, brukar kika igenom min telefon å se om jag gjort något av intresse under dagen, men igår tog jag inte en enda bild.
Idag har jag inte gjort så mycket heller. Tog en promenad, hämtade in posten och hade fått mitt kort till terrängskoter.
Kollade på gamla kort
Värmde en matlåda ur frysen
For till Hallen och simmade.
Det var min dag det.

Imorgon hade jag tänkt åka till Åre. Först skulle jag till Järpen och hämta ut mitt körkort, sen skulle jag på systemet, sen skulle jag på Golds och träna (har en frivecka där som välkomstpresent från Åre kommun) sen skulle jag kolla om jag hittade något fint att ha på mig på fredag och sist men inte minst skulle jag åka och hämta min skidutrustning som var klar.
Men det sket sej, skidcentret har inte öppet imorgon. Ååå! Nu vette sjutton hur jag ska göra? Åka till Järpen kanske och ta Åre en annan dag?

Inga kommentarer: