måndag 26 november 2012

Fin söndag

Dagen började med en promenad med Lotta. Hon hade sovit i sitt hus i natt igen (huset ligger mycket närmre mitt än när hon bor hemma hos sin mamma och pappa) och vi möttes upp och gick min vanliga morgonrunda.

Det var sooool!

När jag kom hem ställde jag iordning en smaskig söndagsfrukost, det vara bara söndagstidningen som saknades...

Frukost, paleobröd på kokosnötsmjöl, smör, ägg, kaffe och paprika
Nomnom!

Sen kom dimman, den låg kvar hela dagen. Jag la mej på soffan och kollade på skidstaffetten på tvn. Så kom Lotta och hämtade mig och vi åkte på julmarknad i Mårdsund. (tog inte någon bild)


Sen repade vi i Nåligårn, åt en väldans sen middag vid 21. Jag lagade tacos fast paleo style (inget bröd och egen tacokrydda)

Paleo tacos


Inga kommentarer: