lördag 24 november 2012

Fredag

Igår åkte jag till Åre.
Hade en gratisvecka på Golds som jag utnyttjade. Body pump, är det nåt jag saknar med att bo på landet så är det just gruppträningspass...
Hur som så var passet jättebra och kroppen fick sej en ordentlig genomkörande.
Vidare åkte jag och hämtade mina skidor, kollade kläder nere på byn, handlade middag, hämtade ut mitt nya körkort samt kollade på Icebugs på Lundhags.
Dom hade lite klent med storlekar så det blir till att beställa från nätet, visade sej att dom var 300 spänn billigare där dessutom så...
Senare på kvällen skulle jag fixa frisyren, det kändes i armarna sen mitt träningspass. Men det blev fint.
Till middag åt jag å pappa entrecote med avocadosallad och brysselkål.
Så åkte jag till Lotta och hennes hus på födelsedags/invigningsfest.
Bra dag!





Inga kommentarer: